K O M U N I K A T Y






Home > Komunikacja w latach 2001-2010 > Autobusy w latach 2001-2010 > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4)

1075

Dzień Wszystkich Świętych i pierwsza edycja linii cmentarnych według nowych oznaczeń z numeracją od 200 do 299.
Na ulicy Królewskiej widoczna sieć trakcyjna, nad zalanymi asfaltem we wrześniu 1995 roku torami.
Ikarus 260, produkcja 1982, NG w 1993 roku w Lublinie(?), skasowany w 2003 roku.

Foto: P.B. Jezierski

Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 10 votes)
File information
Filename:01_11_1996_276-1075_Krolewska.jpg
Album name:Jan Oborniak / MZA R-13 Stalowa (ob. R-4)
Rating (10 votes):55555
Data:01.11.1996
Miejsce:Królewska
Nr pojazdu:1075
Linia:276
Filesize:826 KiB
Date added:Feb 29, 2020
Dimensions:1200 x 800 pixels
Displayed:723 times
URL:http://omni-bus.eu/archiwum/displayimage.php?pid=110754
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 10 of 10
Page: 1

3872   [Feb 29, 2020 at 05:45 PM]
Very Happy
To ex chełmski 247 260.02 z niedoszłej serii enerdowskiej bez kabiny i lufcików, skierowany w styczniu 1985 z racji słabego wyposażenia do OSZ na Naukę Jazdy 9010, doposażony do standardu 260.04 podczas NG w LZNS z wstawioną kabiną od 280.26 starego typu pomalowaną na błyszczący czarny kolor, a od 1.09.1995 już jako 1075 II. Białe zderzaki po NG zamalowano na tradycyjny kolor Stalowej już w zajezdniowym warsztacie.
~piotrek2274   [Feb 29, 2020 at 08:49 PM]
Ten ajencki PR-110 w tle też na linii cmentarnej?
lenka   [Mar 01, 2020 at 09:39 AM]
@3872 Te zderzaki po LZNS to w sumie były takie jasno szare, czyli takie nie do końca białe Embarrassed
Zdarzało się też że przyjeżdżały wozy z tylnym pięknym ciemnym zderzakiem (3042)
~Marcin2294   [Mar 01, 2020 at 11:35 AM]
Nabieram wody w usta. ... Odczarujcie mnie.
2329 na całce (maratonie), na co dzień robił dodatki.
3042 skończył na R-6.
lenka   [Mar 01, 2020 at 08:28 PM]
3042 skończył na R6, ale już po kolejnym remoncie na Włościańskiej. 2329 faktycznie fajnie wygląda, ale to też już chyba jego ostatnie podrygi przed remontem. Mnie z kolei interesuje ten Jelczur z PKS GM, czy ajenci wtedy też mieli obsługę cmentarek, czy to jest 106?
~Jan Oborniak   [Mar 02, 2020 at 10:12 AM]
Na pewno nie 106, ani nie 160
dev   [Mar 02, 2020 at 11:34 AM]
2329 rocznik 1989 - chyba jedyne zdjęcie w internecie tego przegubowca przed remontem + za redutowe szczegóły jak żółty zderzak i białe cyferki. PKS GM obsługiwał ale znacznie później już za czasów jelczy 120M. Ten PR110 to jakiś cmentarniak, tu albo na TWB było jakieś zdjęcie takich jelczy na cmentarnych liniach...
lenka   [Mar 02, 2020 at 06:22 PM]
To ciekawe z tymi cmentarkami PKS, jakoś mi nie utkwily w pamięci Crying or Very sad
~Jan Oborniak   [Mar 02, 2020 at 09:04 PM]
Tam gdzie on stoi był przystanek 290 i w tym kierunku tylko 290. Na tej linii jeździły tylko przeguby.
lenka   [Mar 06, 2020 at 09:12 PM]
Czyli ta padlina prawdopodobnie padła i tam czekała na serwis Crying or Very sad

Comment 1 to 10 of 10
Page: 1

Add your comment 
Name Comment
Laughing :lol: Razz :-P Very Happy :-D Smile :-) Neutral :-| Sad :-( Crying or Very sad :cry: Cool 8-) Surprised :-o Confused :-? Embarrassed :oops: Shocked :shock: Mad :-x Rolling Eyes :roll: Wink ;-) Idea :idea: Exclamation :!: Question :?: